Alla inlägg under mars 2015

Av Emma - 31 mars 2015 16:01

Okej vaknade idag och kände mig sjukt seg. Har känt mig de hela dagen nu. Är sjukt tråkigt att inte åka och träna. Får iallafall mer tid till att plugga

Fick ett godisägg som tack för hjälpen på påskspelet.??

Av Emma - 30 mars 2015 22:26

Okej orkade inte byta om eller göra mig i ordning inför kvällen. Så nu ligger jag bara här med mobilen och lyssnar på min klocka som tickar. Imorgon ska vi spela upp en "påsk-pjäs" för skolan. Det blir lite springit för oss i år eftersom det inte är så jättemånga som är med. Så vi har ganska många roller per person. (Har typ 3) Men det är sjukt kul att få jobba ändå.

Av Emma - 30 mars 2015 20:40

Okej har inte direkt någon anledning till varför jag inte bloggat på länge.

Om man kort ska sammanfatta läget är det helt åt h#lvete. Jag har en fot som inte läker, läxor och fullt av folk som bara förstör ens liv och massa mer som jag inte vill ta upp. Vill serri bara sätta mig ner på golvet och skrika. Blir bara så sjukt förbannad på allt och alla. Vill inte vara de blir bara så sjukt irriterad på mig själv då.

Av Emma - 15 mars 2015 07:32

 

Okej har bestämt mig för att börja ta tag i bloggen igen. Såg mello igår som typ hela Sveriges befolkning gjorde. Liksom rena utklassningen av Måns. ( hejade på honom)

Har haft lite problem med foten den senaste veckan (har trampat snett) Blir bättre och bättre när dagarna går men svullnaden har inte gått ner helt. Och tanken är ju att jag om 5 dagar ska vara redo att ge järnet i årets första hemmatävling. Så ska hoppa ner i bassängen idag och se hur det går idag.


Presentation


En blogg om en liten tjej som älskar att träna mm.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se mer ridvideos på bloggen?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards