Alla inlägg under januari 2015

Av Emma - 27 januari 2015 20:28

Är svintrött just nu. Min kropp har presterat på top i 3 dagar i bassängen. Känner mig sjukt laddad inför helgen, även om sprint inte är min grej. Men är laddad som tusan.

Av Emma - 25 januari 2015 22:32

Hade bästa träningen på länge idag. Visst fanns det många stunder när jag bara ville sjunka ner på botten och grina. Jag trodde serri att jag skulle dö vissa stunder. Men det är bara att köra ännu hårdare.
Har börjat med att ha ett rått ägg i mina smoothies, lovar de smakar inget och gör bara gott för kroppen. Nu måste jag sova, skola i morgon

Min smoothie

Av Emma - 24 januari 2015 19:59

Okej snart är en vecka till slut. Bara söndag kvar, ljuva söndag. Har haft lite problem med axlarna och har inte den blekaste aning om vad det är. Troligtvis bara en överansträngning. Är så sjukt taggad inför nästa helg, Oskarshamn sprinten 2015 watch out för här kommer Motala SS, snabbare, starkare och bättre än någonsin.

Av Emma - 22 januari 2015 09:49

Okej just nu är det definitivt fel tillfälle för att vara sjuk. Det är tänkt att jag om en vecka ska vara redo att slå pers i Oskarshamn, dock känner jag mig ganska bra idag. Men stannar hemma från skolan ändå, vill se hur min kropp reagerar nu när jag börjar äta igen. Ska tillbringa förmiddagen med Mean girls och eftermiddagen med matteläxan

Av Emma - 18 januari 2015 16:08

Okej de som kan gissa vad jag gjorde typ hela igår kväll (om ni kan läsa rubriken så fattar ni) Jag såg Mean Girls, serri bästa filmen ever. Såg både 1:an och 2:an men 1:an var mycket bättre.

Har precis varit i stallet och ska och träna nu.

Ritade Batman igår.

...

Av Emma - 15 januari 2015 06:52

I hate the Word soon, because it's soon Friday and i have to survive Thursday first

Av Emma - 11 januari 2015 09:29

Är lite sen med att blogga om skolstarten. Har inte direkt så mycket att prata om. Nästa vecka börjar vi nog "mer" med skolan. Har tänkt att jag ska och börja jogga när de blir ljusare på mornarna.

Tänk att de bara är mindre än en månad till min födelsedag.

Ska och kolla när mina kompisar simmar länstrofen kval i eftermiddag. Valde att inte ställa upp pågrund av att jag känner mig långt från toppformen. Har visst slagit pers sen min skada innan sum-sim kval men har inte riktigt hittat tillbaka efter det. Väntar hellre tre veckor till Oskarshamn. Där ska jag explodera!!!

Av Emma - 5 januari 2015 07:16

Okej, måndagsmorgon och morgonträning. Mina muskler har börjat känna av att det är dags att börja jobba igen. Om jag inte räknar fel är det ett fjäriispass idag

Presentation


En blogg om en liten tjej som älskar att träna mm.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se mer ridvideos på bloggen?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards