Alla inlägg under oktober 2014

Av Emma - 30 oktober 2014 11:08

Är hemma från träningslägret nu och kan säga att jag är väldigt trött. Inte sömningt trött utan mer trött i musklerna. Tänkte nu gå över till den stora nyheten... jag ska simma sum-sim!!! Bara kval men ändå. Så om typ en och en halv vecka är jag i Jönköping. Bästa grenen är nog 400 fr. Vill försöka simma under 5,30 på det. 

 


Av Emma - 27 oktober 2014 10:44

Okej har en hel hop med spänning och viktigasaker runt mig. Men det får vänta för idag drar jag med bästa MSS till Jönköping, 0% sömn 110% kul och 45% träning. Nu får världen vänta för jag är någon annanstanns.  

 

Av Emma - 25 oktober 2014 22:01

Bästa låten just nu är Rooftop med underbara Zara Larsson:

Anledningen till att jag inte har kunnat är skolan och träningen. Liksom är tvungen att jobba på som en idiot för att hålla mig uppe. Men nu är det äntligen lov. I morgon är det stalljouren för min del och på måndag-tisdag drar jag med bästa klubben på träningsläger i Jönköping. Woop woop!!!??????????

Av Emma - 14 oktober 2014 20:08

Har nu fått en ny telefon. Är ju inte direkt van än men man vänjer sig med tiden.? har nu även skaffat insta heter: simmandeponny

Av Emma - 12 oktober 2014 08:39

Är äntligen tillbaka efter en sjuk pluggperiod. Kan inte sätta fingret på hur längesen det bar sen jag bloggade senast. Har nu börjat komma tillbaka till träning och ligger i hårdträning inför kommande tävlingar. Ska och köpa ny telefon i morgon för min balla ur totalt i fredags.  Blir troligtvis en IPhone4. Alltså en sån som typ 50% av hela Sveriges befolkning har. Ska nog köpa en vit men svart funkar till allt (svårt beslut)...  Om någon timme ska jag upp till kyrkan och hjälpa till lite i en "teater". Ska spela bortkämd tonåring. Förresten Espesso House har nu öppnat här i Motala, ska absolut dit och prova lite.   

   

Summer please come back!!!!!!!!!!!

Presentation


En blogg om en liten tjej som älskar att träna mm.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Skulle ni vilja se mer ridvideos på bloggen?
 Ja
 Nej
 Ibland

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards